De langste teug in Leuven voor 1 avond onveilig!

2 mei 2015 - Leuven, België

Voorspoedig ritje langs het Belslijntje! Het oude spoor van Tilburg naar Turnhout en verder! Het leek wel een hordeloop. Ongeveer 180.000 hekjes gezien en geslalomd. Koffie bij Kasteel Tielenhof mislukte compleet. Kwam natuurlijk door onze hoge snelheid! :-)

Onderweg een spoor van Anne tegengekomen. Die vrouw kan het niet laten! Rode auto met witte stippen. (zie foto).

Herenthals dan toch maar koffie met appelgebak. Vergeten dat een cappuccino in Belgie geen Nederlandse is. Wat een slagroom! Vlak voor Leuven onze fourageerstop, omdat we anders niet aan de Belgische bieren durven en klaplam worden. Tortilla's met kip en mais, wie verwacht dat langs de vaart van Leuven naar Mechelen? En per vrouw een slokje witte wijn, want zonder kurkentrekker kom je niet ver.

Nu in het prachtige Theater Hotel (hoe toepasselijk) in het centrum van Leuven. Aankomen midden door de drukke winkelstraat op zaterdagmiddag, wordt Ageeth omvergelopen en opgevangen door een zeer aantrekkelijk man, met wilskrachtige kin, sterke armen en een glimlach die ook wij niet snel zullen vergeten. De vraag is: viel ze, of liet ze zich vallen?

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mary van der Meer:
    2 mei 2015
    Geniet van de verhalen succes girls met jullie tocht!
  2. Petra:
    4 mei 2015
    Top meiden :-) super gaaf !! de laatste loodjes gaat jullie ook lukken