Nat zonder opwinding......

3 mei 2015 - Agimont, België

Na een hete nacht in Leuven (voor sommige dan) volgde vandaag wederom een natte dag. Doorweekt tot op t kruis, zonder enige aanleiding .... T was wel even afzien 60 km in stromende regen, flinke tegenwind, 3 maal lek gereden, koffie rustpunt gemist, slecht wegdek,hellingen van 11% en sanitaire stops in de brandnetels.  Desalniettemin een TOPdag, eindigend met overnachting in een heus kasteel, liggend in een glooiend landschap aan de rivier met een uitgestrekt gazonnetje waar onze Max nog een puntje aan kan zuigen. En als klap op de vuurpijl kadootjes van onze Mies : tattoosleeves en een heus Filthy Few BC fietsshirt : geweldig!! Thnxx

Paris here we come!!

Yvonne en Ade  XXX

1. Elske:
    3 mei 2015
    Hallo kanjers,jammer dat het slecht weer was vandaag. Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen en nog wel in een kasteel! Pas op voor spoken vannacht! Morgen hopen op beter weer,Parijs wacht op jullie!! Veel succes en zet hem op!